7021231702 |
Dinamització de la biblioteca escolar i competència informacional |
2017-2018 |
Seminari. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
7/11/2017 - 5/12/2017 (20 hores) de 17:30h a 19:30h |
|
CRP del Baix Camp |
|
Figueres, s/n (Reus)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Baix Camp
|
| |
|
L'activitat es realitzarà a la seu de la Biblioteca Central Xavier Amorós.
|
| |
Inscripció |
12/09/2017 - 26/09/2017 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Seminari per a dinamitzar les biblioteques escolars dels centres de la comarca del Baix Camp.
|
| |
Objectius |
- Aprofundir en aspectes puntuals de l'organització i funcionament de la biblioteca escolar.
- Trobar respostes conjuntes a les noves necessitats.
- Reflexionar a l'entorn de la lectura i la cerca d'informació.
|
| |
Continguts |
Organització de la biblioteca escolar.
Gestió de la biblioteca escolar.
Eines educatives digitals a l'abast.
La cerca informacional.
|
| |
Observacions |
Els dies 17 i 18 corresponen a les Jornades de literatura oral.
|
| |
Formador/a |
Cristina Garreta
|
| |
Avaluació |
• Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa i percepció de transferibilitat.
• Aprofitament en termes d’aprenentatge dels continguts de la formació orientats a una futura implementació a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
• Assistència a un mínim del 80 % de les hores presencials de formació.
• Valoració positiva de totes les tasques planificades en relació amb l’aprofitament.
|
| |
Persones destinatàries |
Responsables de la biblioteca del centre educatiu.
|
| |
E-mail |
e3990102@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
07/11/2017 |
1730 |
1930 |
Sessió 2 |
divendres |
17/11/2017 |
- |
- |
Sessió 3 |
dissabte |
18/11/2017 |
- |
- |
Sessió 4 |
dimarts |
12/12/2017 |
- |
- |
Sessió 5 |
dimarts |
16/01/2018 |
- |
- |
Sessió 6 |
dimarts |
13/02/2018 |
- |
- |
Sessió 7 |
dimarts |
13/03/2018 |
- |
- |
Sessió 8 |
dimarts |
17/04/2018 |
1730 |
1930 |
|
| |